Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki mefhum. Ancak bu iki mefhum mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışbilgiş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri karınin ciddi olan bu iki mefhum, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki mefhum da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olur, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazgımızda zaman zaman birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş altı henüz harisçekicilik ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması karınin yapılan çkırmızıışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam çekicilikı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş artışı kârlemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik değerini zaitrmaya müteveccih bir çkırmızıışma olan SEM, müşteri kitlesini yükseltmek açısından da nispeten önemlidir. Ayrıca SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi usa vurma arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM mukannen bir bütçe karınin maruz reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları mukannen anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde buyurmak karınin yapılan çkırmızıışmalardır. Elkızı, bu karşıtlaştırmayı beş altı henüz harisçekicilik.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki üstelik; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret karşıtlığında, SEO’nun ise karınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde örgülabilmesidir. Yani SEO karınin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet dışında başarım göstermesi karınin yeni bir ödeme örgülmaz.

Bunun dışında bir önemli üstelik da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi güdük müddet içinde zaitrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalısınız.

Bu iki dijital pazarlama mefhumı arasındaki bir özge önemli üstelik da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları evetğu karınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkırmızıışmalarında bu manzara farklıdır. SEO çkırmızıışmaları henüz doğal uygulamaları kapsar ve sitenize henüz organik bir gidiş geliş akışı esenlar.

Bu iki mefhum, karınerik bakımından da çeşitleme gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki karınerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise nişane henüz ticari evetğu karınin karınerikler SEO çkırmızıışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu düşünmek bileğildir ki SEM karınerikleri kalitesizdir. Sadece iki mefhum arasındaki karınerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Ayrıca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz oflaz evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine nazaran ikisinden bile faydalanılabilir.
Alfabemızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Müstehlik Davranışları: Sayısal Dönüşümün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.