Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda yer vadi kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü davranışatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye mebdelayabilir. Bu keyfiyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan aşkın görülür. üste alçak sıklet kaldırmak üzere zorlu fiziki hareketlerde kâin insanlarda, elan aşkın rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da asıl nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve mebdeparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanımı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ferah dolgunca deniz tüketin. Deniz, eklemlere dayak sağlamlar. Bu yüzden her sıra en az 8 çamçak deniz dâhilmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık üzere erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Sebze ve sonuç tüketin. Kemik sağlamlığı dâhilin, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti erdemli olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin aşkın kurumı sonucunda idrarla müşterek kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını vikaye etmek dâhilin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla gani olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çkamer dâhilin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye evetğu dâhilin, kemiklere dayak evet. üste kireçlenmeden meydana gelen vecalara ve şanlayışkinliğe de kazançlı gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak dâhilin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen boşlukştırmalara için sonuç ve göveri itibarıyla gani beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin dokunaklı daşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir